Booking helg

Oslo Politiforenings utfarts- og feriested ligger ved Ringkollen, Hønefoss, 562 m.o.h. med en storslått utsikt og i et ypperlig turområde i Nordmarka, både sommer og vinter, og kun 6,5 mil fra Oslo.

Det er vei helt frem til hytteanlegget med stor parkeringsplass foran hovedhytta og en litt mindre foran B-hytta.
Foreningens medlemmer har fortrinnsrett ved utleie og stedet drives etter selvkostprisnippet.

Sjåhaug har de siste årene gjennomgått en betydelig oppgradering, både ved utbygging av Hovedhytta og oppgradering av B-hytta.
Anlegger driftes av administrasjonsansvarlig OPF sammen med hytteutvalget, mye av vedlikeholdet utføres av disse.

Booking

Booking ukedager
Ukedagene leies ut fortløpende via bookingsiden vår. Er satt opp med standarpris – er turen «privat», ta kontakt med foreningskontoret for å endre pris.(Privat jmf statuttene sier m/familie)

HUSK – Oppgi Stasjon/Seksjon og hvem som skal ha fakturaen dersom arbeidsgiver betaler i notatfeltet
Her vil du få tilsendt en ordrebekreftelse

Booking helg, ferie og helligdager
Trekkes ca 2 mnd før – EKS – ca 1. januar trekkes vi MARS

HUSK – Oppgi hvilken hytte du ønsker, evnt begge.
Vinter-/påske-//høst- og juleferier settes opp med 2 perioder slik at flere får mulighet til å bruke hyttene.
Disse er satt opp med medlemspris – vises ikke før den som vinner trekningen får ordrebekreftelsen fra kontoret.
Sommersesongen vil bli kunngjort i egen mail til alle ansatte.

Her vil du få tilsendt et tilbud – dere vil få mail om hvem som «vinner» ved trekninger. Kontoret vil så registrere inn den som vinner, som igjen får en ordrebekreftelse

Avbestilling

Må skje i god tid, MINST 2 – TO UKER i forveien pr mail til opf@politiet.no – ETTER DETTE FAKTURERES BESTILLER FOR HELE BELØPET

Faktura på oppholdet sendes ut i etterkant av oppholdet.

HYTTEUTVALGET KAN NEKTE LEIETAGERE ELLER GRUPPER ADGANG DERSOM REGLEMENT IKKE BLIR OVERHOLDT

Standardpris:

• Hovedhytta: kr. 5000 pr. døgn.
  • Hytte B: kr. 1800 pr. døgn.

Medlemspris:

• Hovedhytta: kr 1300 pr. døgn
  • Hytte B: kr 600 pr. døgn

Medlemspris gis kun ved «privat leie m/familie», det gis ikke medlemspris på seminar, kurs, TT dager, divisjonsturer og julebord o.l.

• Prisene for medlemmer er et medlemsgode, og skal benyttes når et medlem bruker stedet privat med familie. Dersom dette blir misbrukt er vi nødt til å justere opp prisene for medlemmene.

Hyttene leies ut fra kl. 16.00 ankomstdag
til kl. 16.00 neste dag

Hyttene har vaktmester som ivaretar tilsyn og mindre reparasjoner og brøyte-/strøbil.
Disse kan også kontaktes under oppholdet ved behov.

Bestille vask (pdf)

Meny Klekken (pdf)

Veibeskrivelse (dokument)

Husregler og praktisk info (pdf)